kolmapäev, 31. oktoober 2018

Minu vaheaeg

Vaheaeg oli tore ja lõbus, kuid natukene igav.
Käisin Soomes Heureaks. Heureka on nagu Ahhaa, kuid varem ehitatud. Tallinnasse sadamasse hakkasime sõitam 4:30 hommikul. Bussiga läksin, sest ma läksin sinna Pärnu Loodusmaja huviringidega. Meid oli 50. 7:30 lahkus Megastar sadamast, mille pardal olin ka mina. Laeval sõime hommikust. 9:30 jõudsime kohale. Edasi sõitsime bussiga 1h Heurekasse, sest liiklus Helsingis oli tihe. Olime Heurekas 6h. Selle aja sees oli piknik, planetaariumi seanss ja vabaaeg Heurekas. Pärast Heurkas käimist sõitsime tagasi sadamasse. 19:00 väljus sadamast Silja Europa, mis viis meid tagasi Tallinnasse 3h 30min. Silja Europa oli väga mõnus laev. Laeval sai hästi süüa. Pärast söömist mängisime kaarte. Laeval on väga lahe sundeck. Tallinasse jõudsime kell 22:30. Selleks ajaks olid kõik väsinud ja enamus magas teel Pärnusse. Pärnusse jõudsime kell 24:00.
Muu aja vaheajast veetsin kodus. See oli minu tore vaheaeg.
Pikim klotsidest torn Heurekas           Õhtusöök Silja Europal
Õhtune Silja Europa
Helipad Silja Europal
Kõik pildid on tehtud minu poolt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar