reede, 22. märts 2019

Minu lemmikfilmid

Mulle meeldivad action-, science fiction-, katastroof-, sõja-, komöödia- ja draamafilmid. Eriti ei meeldi mulle romantika filmid. Enamasti vaatan filme kas telekast või netfilxist. Kinos käin harva.
Minu lemmikfilmid on "The Martian", "Dictator", "Borat", "Edge of Tomorrow".











Minu üks lemmik filmidest on "Dictator". See on 2012. aasta komöödiafilm. Peategelaseks Wadya Vabariigi diktaator Aladeen (Sacha Baron Cohen), keda proovitakse troonilt lükata ja taastada ebaaus demokraatia. Kuigi alguses Aladeen tahab diktaatoriks jääda siis Zoey kellega ta kohtub hakkab talle meeldima ja lõpuks taastatakse aus demokraatika kuigi Aladeen jääb riigipeaks. Film meeldib mulle, sest see on väga naljaks film.




Film "Edge of Tomorrow" räägib sellest kuidas tulnukad ründavad maad ja võtavad üle Euroopa(v.a. Inglismaa). Inimesed üritavad rünnata Prantsuse rannikut, kuid tulnukatel on võime päeva uuesti alustada seega on neil eelis. Lahingumöllu satub William Cage (Tom Cruise), kes oli admiral ja vältis lahingut. Ta sureb erilise Alpha tulnuka tõttu ja ta saab selle võime endale, kuid päeva algab uuesti vaid siis kui ta sureb. Ta hakkab otsima Omegat, kes seda kõik juhib, kuid satub valedele jälgedele ja kaotab oma võime. Õnneks ta leiab koos oma kaasvõitlejatega Omega ja ta tapab ta. Tegemist on 2014. aasta sience fiction ja action filmiga. Film meeldib mulle, sest see on väga põnev ja huvitav film.



Film "The Martian" See on 2015. aasta draama film. Filmis jääb Mark Watney (Matt Damon) Ares 3 missioni ajal üksi Marsile, sest meeskond pidi lahkuma liivatormi tõttu. Mark Watney sai pihta antenniga ja jäi maha. Film räägib kuidas ta seal hakkama sai ja kuidas ta lõpuks tagasi jõuab. Film meeldib mulle, sest see on väga lahe, huvitav ja minu suurim unistus on olla esimene inimene Marsil.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar